یک شبی مجنون نمازش را شکست


بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود


فارغ از جام الستش کرده بود

سجده ای زد بر لب درگاه او


پر زلیلا شد دل پر آه او

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای


بر صلیب عشق دارم کرده ای

جام لیلا را به دستم داده ای


وندر این بازی شکستم داده ای

نشتر عشقش به جانم می زنی


دردم از لیلاست آنم می زنی

خسته ام زین عشق، دل خونم مکن


من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم


این تو و لیلای تو ... من نیستم

گفت: ای دیوانه لیلایت منم


در رگ پیدا و پنهانت منم

سال ها با جور لیلا ساختی


من کنارت بودم و نشناختی

عشق لیلا در دلت انداختم


صد قمار عشق یک جا باختم

کردمت آوارهء صحرا نش
د


گفتم عاقل می شوی اما نشد

سوختم در حسرت یک یا ربت


غیر لیلا برنیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی


دیدم امشب با منی گفتم بلی

مطمئن بودم به من سرمیزنی


در حریم خانه ام در میزنی


حال این لیلا که خوارت کرده بود


درس عشقش بیقرارت کرده بود

مرد راهش باش تا شاهت کنم


صد چو لیلا کشته در راهت کنم



نظرات شما عزیزان:

دلتنگ
ساعت11:18---20 تير 1392
سالگرد اشناييتون مبارك

vahid
ساعت9:59---2 خرداد 1392

یک بار ، یک بار و فقط یک بار می توان عاشق شد …
عاشق زن ، عاشق مرد ، عاشق اندیشه ، عاشق وطن ، عاشق خدا ، عاشق عشق …
یک بار و فقط یک بار … بار دوم دیگر خبری از جنس اصل نیست !
.


✖ فـــهیمه - فـــرزانه ✖
ساعت18:18---28 ارديبهشت 1392
[گل] ܓ✿ [گل] ܓ✿ .•**•. [گل] ...تـــولـّـــد... [گل] .•**•. ܓ✿ [گل] ܓ✿ [گل]

ســلام...

با یه تــولــد کوچولو به روز هستیم.

خوشحال میشیم اگه با حضــورتون ، جشنمون رو ستـــ✯ــاره بــ✯ــارون کنید...!

منتظــر نگـــاه پـر مهـــرتون هستیم!ܓܨ

[گل] ܓ✿ [گل] ܓ✿ .•**•. [گل] ...تـــولـّـــد... [گل] .•**•. ܓ✿ [گل] ܓ✿ [گل]


مريم
ساعت15:55---21 ارديبهشت 1392
مرسي لطف كردي

vahid
ساعت17:16---18 ارديبهشت 1392
פֿــבایــــــا ....

تــــو בنــــیاےِ مــــا آבمــــــــــــــــا

حالَتــــے هَــــستـــ بــِـــﮧ نــــاҐ" ڪَـــــــم آوَرבטּ "

تُـــــو ڪـــِـﮧ פֿــבایــے و نِمیتونــے تَجرُبَشـــ ڪُنـے

פֿوش بــِــﮧ פــالِتــــ


مريم
ساعت21:24---13 ارديبهشت 1392
فك ميكردم ازم متنفري برا همين اول خواستم فهيم برات نظر بذاره ولي بعدش تصميم گرفتم كه خودم بذارم به هرحال خوشحالم كه خوشحالي

✖ فـــهیمه - فـــرزانه ✖
ساعت15:54---4 ارديبهشت 1392
ســــلام ساراجان!

تــــــــولـــ✿ــــدتــــــ مــبـــــــــــارکــــــ✿ــــ


مريم
ساعت21:08---3 ارديبهشت 1392
سلام سارا تولدت مبارك.خواستم بگم به يادم بود.پارسال رو يادته؟تو روز قبلش گريه ميكردي وبچه ها بهم ميگفتن برو پيشش ولي من با كله شقي نيومدم!!!!!!!!روز بعدش كه تولدت بود اومدم بغلت كردم وتو گفتي كاش ديروز ميومدي.....آخييييي چقدر پارسال خوب بود.به هر حال تولدت مبارك سارا خانم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 23:25 ] [ سارا ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،